Förra söndagen var vi och firade farmor och Charlie eftersom dom hade fyllt år, blev fika och allsång med dragspel haha.
På måndagen och tisdagen stannade jag hemma för jag mådde inte riktigt bra, slemhosta x262764 och feber så det var ingen höjdareee. På onsdagen for vi tjejer i 8an till Draggen på en "teknikdag". Kortsagt fick vi fika chokladbollar, lyssna på redovisningar om olika jobb inom det yrket, gå runt i själva skolan, svetsa och sedan äta lunch på Kummin på Nolia. Sedan tog vi 13:20 bussen hem, chill dag. På tisdagen kvällen fick vi finbesök av två älgar som var mellan våran och Sunes tomt, haha något vilsna.
 
På torsdagen hade vi antingen håltimma eller spela brännboll på idrotten, beroende på vad man ville. Eftersom Micke hade varit med niorna och tältat och vandrat jävel. Jag,Marcus,Linnea,Sofi och Emil gick till ica och hp's istället och satt där och pratade. Efter skolan var jag med William, jag kollade awkward medans han sov, niiie. Haha inte så konstigt han va trött efter allt vad dom hade vandrat. For sedan på träning, som jag inte hade varit på flera 100 år kändes det som, fett jobbigt var det och hostan har fortfarande inte gett sig så det påverkade astman kan jag ju meddela om.