Igår började moppekursen halv tio, så mor skjutsade mig dit. Började prata med en tjej som heter Ida på kursen och hon var bara trevlig. Vi fick jobba med några frågor, kolla på film och massa mer. Sen slutade den efter ett. När jag sen kom hem fixade jag tårtorna innan flickorna kom hit och fikade, blev som förra gången jordgubbs och maräng tårta och maräng och nutella tårta typ, slängde bara ihop nått hehe.
 
Idag började den samma tid och vi gick igenom mycket skyltar och sånt idag, bokade även provet imorse så nu är det fixat. Nu är det bara körningen kvar och provet såklart.Tyckte intensivkurs var braa. Det är skönt att ha gjort bort teorin nu. När jag slutat for mamma och jag sedan och käkade god lunchen på subway.
 
Har börjat känna mig förkyld igen, vilket känns mindre bra. Så somnade innan middagen bredvid kissemissen. Var sedan med Jonna ikväll, vi satt på skolan och pratade trevligt som vanligt.