Kort veckan

Publicerat i: Vardag
 
I söndags efter jag och William hade vaknat kom hans moder och mormor och hämtade oss. Sedan for vi till stan, vi for sedan till ikea och avion och gick runt där. Efter det for vi till great eastern och åt lunch vilket var väldigt gott. Därefter gick vi runt i olika affärer på ersboda, som djurmagazinet och kollade på massa djur haha vilket liv. Vi for även på biltema och käkade mjukglass, hehe myys. På kvällen var jag med Jonna och vi gick på prommis till hundsjön och pratade sommar.
 
Har ju varit riktigt kort vecka i veckan, röd dag alltså kristi himmelsfärdag och grejer. Klagar absolut inte bara tre dagar i skolan. Kom inte ihåg vilken dag det var men vi fick göra ett torn av spagetti, tejp, tråd och en marshmallow på no:n som skulle stå utan hjälpmedel osv. Johanna, Alexandra, Marcus och jag vann hehe. Vi fick även gå broarna runt på idrotten, jag och Alexandra gick det på ca 50 min, kändes i benen efteråt kan jag säga. Hade träning som vanligt i tisdags, så stannade hos Wille efter skolan. Träningen blev bra eftersom det var bra väder. Har varit fina dagar i princip hela veckan nu, så härligt.
 
I torsdags skjutsade mamma Jonna,Julia,Moa och jag på träningen som blev framflyttad till halv tolv. Var skönt att få göra det tidigare måste jag säga. Den träningen var även rolig vilket kan även bero på vädret. Efter träningen skrev jag på idrottsinlämningen, kändes som det tog ett halv år att skriva klart den. Men nu är det gjort!