Holaaa!
I tisdags for jag och päronen hem från fjällvärlden. Så kom hem där vid tre någon gång på eftermiddagen så det var skönt att komma hem och gosa med lill katten våran och sådärrr. På kvällen tog Jonna,Julia och jag 17:55 bussen till vindeln för att fara på efit träningen. Blev cirkelträning denna gång jobbigt som vanligt. 
 
I onsdags följde jag med mor och handlade och så passade vi på och fara och tända på Markus grav<3 Senare under dagen gick jag och Jonna ut på en låång prommis, vi blev ute i över en timme hör å häpna. På kvällen skypa jag lite me Marcus och tog det chill. Idag har jag inte gjort så mycket, som man ska på loven. Har städat rummet lite, hunnit prata med Leia och sen har jag även efter några timmars försök lärt mig att göra inbakade flätor. Och ja dom är inte så svåra att göra men jag lärde mig sent att göra vanliga flätor så det är väldigt bra för att vara jag:') Ikväll for jag och Jonna på tantgympan och köttade, blev helt genomsvettig fan. 
Fick btw hundra dagar på snap med Petra här om dagen^
#1 - - Anonym:

jag läser en massa olika bloggar,många bra, vissa mindre bra. men din sida är mycket väl värt ett besök då och då:) lol:)

Svar: Men tack haha! :)
Sofie Johansson

#2 - - peter johansson:

det är jag som har bombat din blogg med inlägg senaste tiden.. dom är full med kärlek så hoppas att det är ok.. lol.

Svar: hahhahhah dör, de är bara kul tack typ!:')
Sofie Johansson