1: genrep för Ebbot Lundgren & The indigo children, 2: i logen
Snodde Tinas bild för den va bättre hihi^ 
1: i ett rum där klippen som är filmade redigeras, 2: någon sneaky bild på när stylisten fixar bland kläderna haha
Återigen Tinas bild hehhe^, Tina hade köpt laktosfria kakor och vanliga kakor och jag hade bakat laktosfria muffins som tack till framför allt Ylva som varit så himla snäll med oss. Så bjöd vi även alla andra på svt, för alla varit så trevliga:)
Morgan som var med i gör om mig^ bild från svt. Haha han va ju king, så rolig.
 
På torsdagen var Ylva hemma så jag och Tina träffade inte henne alls. Jag var först med Annelie på morgonen, Annelie jobbar med att ta hand om gästerna som kommer till svt som lagar mat till dom osv. Jag hjälpte henne att duka och sen så satt vi och väntade in gästerna. Jag fick sedan följa med två tjejer och en kameraman som skulle spela in en intervju med en man som hette Morgan och skulle vara med i gör om mig. Fick även sitta i logerna där gästerna på svt är, under tiden dom spelade in med stylisten. Så satt och pratade med lite folk där. Mötte sedan upp med Tina och åt lunch, vi gick sedan och kollade när Ebbot och company hade genrep i go´kväll studion. Efter det följde vi med de två tjejerna och kollade när som redigerade det som hade spelats in av gör om mig. Var faktiskt väldigt roligt att se. Jag och Tina fixade även det här med kakorna efteråt och på slutet av dagen satt vi båda och loggade material från Sveriges bästa hemtjänst