Hallååj!
Nu är de fan påsklov, de va ju typ nyss lov för min del då vi hade praktik förra veckan. Ha massa bilder som ska komma upp här men jag har varit för lat och haft för lite tid till att göra de så de få bli sen hehe.
 
Annars då idag hade vi först no, vi gick igenom nå svar från "teknikåttan". Våran klass tävlade mot 8b och vi förlorade men vi fick lite godisbilar som tröstpris, Pirjo är ju söt ändå. Efter det hade vi bild då vi skulle redovisa våra spel. Johanna, Alex och jag vi gjorde sommar memory, de blev fint. Efter de hade vi svenska då jag och Sofi satt och kollade lite på en dokumentär om Natascha Kampusch som blev kidnappad. Sofi läser boken 3096 dagar,har sett själva filmen innan och den är så bra. Därefter lunchen hade vi idrott då vi spelade badminton, de gick jävligt dåligt för Sofi och jag idag ojoj. Sen efter det gick vi till forum och valde elevens val och sedan till torget då Ida och Jakob hade gjort en skattjakt. Tiniiie hon vann ett påskägg hihi. Var även stilbytardag idag, var tänkt jag och Moa skulle ha bandanas och se ut som små påskkärrningar men hon fega ur så jag och Leia hade istället de en stund;)
 
Snart ska mamma,pappa,jag och familjen Perssons upp till stugan i Stennäs. Blir väl skoterkörning och slalomåkning i Kittelfjäll, taggaaa.