Randoma bilder från veckan och helgen
 
På lördagskvällen skjutsade Jonna mig till vindeln, gull Jannis. Wille och Nattna mötte sedan upp mig och så gick vi till Johan och var där resten av kvällen, trevligt var de. Där träffade jag bl.a Linnea så det gjorde kvällen ännu bättre<345 Sov sedan hos William, på söndagen gjorde vi inte så mycket körde runt i byn typ. Vid fem åt vi på tre kronor där Natnael,Johan å Filip var. Sedan hade vårat lag match mot Robertfors, var så äckligt mätt hela matchen så var inte kul att spela haha fyfan. Trodde först vi skulle förlora men så vände vi det till 3-2 oss, kulkul. 
 
Efter matchen for Linnea,Jonna,Maja,Johanna och jag till Moa och var hos henne senare på kvällen. Vi satt bara och pratade åt fruktsallad, och hade det myys. På måndagen pluggade jag till AM kortet, solade och följde även med mamma och handlade. På kvällen stack Julia och jag ut och sprang intervaller på kamen.
 
På tisdagen hade vi klassensdag, min klass spelade brännboll och så grillade Ida & Marie hamburgare åt oss till lunch. Sedan fick vi sluta halv tolv. Skön dag. Var sedan med William efter skolan och hade träning på kvällen.