Igår kväll tog Maja,Jonna,Linnea,Julia,Moa och jag mopparna till vindeln. När vi kom dit gick Julia och jag och satte oss med Linnea,David,Matte,Rickard,Albin,Oscar och Fanuel och pratade. Sedan tills klockan blev halv 9 gick vi bara runt och degade. När klockan blev halv 9 började Emil Assergård spela, så himla skön person alltså. Det var kul att få höra hans musik live, han är ju grym. Dock var det vara pin när dom yngre gick rent ut sagt upp på scenen och tryckte telefoner upp i hans ansikte ojoj.
 
Natnael och jag åkte sedan med William mot rödå. Det var först tänkt vi skulle fara till hundsjön och vara där under kvällen men det slutade med vi hamnade i Majas lill stuga för vädret sög. Det var Marcus G,Jonna,Linnea S,Tina,Johanna,Alex,Marcus E,Linnea E, David,William,Natnael,Jimmy,Maja och jag så det blev lite trångt. Dock for Linnea och David när William,Natnael,Jimmy,Marcus,Johanna,Alex,Tina och jag kom från att ha varit hos Erikssons stuga, vi var först i hans stuga och Marcus sprang runt med en damsugaren och städade haha, lill hemmafrun. Vi satt och pratade tills klockan blev halv 2 tror jag då alla for hem.
 
Idag vaknade jag halv 1, hittills har jag hunnit plugga till AM kortet, blogga och skypa med bl.a Emil och nu Marcus och Isak. Ikväll ska mor,far,Fredrik, Emma och jag till Alf och fira honom,så det blir väl att träffa lite släkt.