I fredags kväll följde jag med Linnea till Vännäs där vi sedan mötte upp Moa,Jonna och Julia. Vi trallade runt i Vännäs i regnet, mina röda turkiet vans färgade av sig på mina vita sockar så dom blev rosa. Haha märktes vad det var för kvalitè på dom säger jag bara. For även in till campingen en sväng, jag och Enkvist mötte sedan upp Stenlund senare på kvällen och träffade henne, var så länge sen man såg henne då så det var kul<3
 
Igår fick vi äntligen så bra väder så jag och brudarna for till sandvika och badade. Blev andra doppet för mig, var rätt så kyligt i vattnet ändå haha fyfan. 
 
Idag följde jag med mor och far till stan. hade presentkort på guldfynd som jag fick som konfirmations presenter så jag köpte en dyr klocka enligt mig. Helt olikt mig, men jag tänkte bara yolo liksom. Mor och far köpte även nya utemöbler på ikea, sedan åt vid sen lunch/tidig middag på max. Göött.