Idag var det alltså avslutningen av konfirmationen. Började med att jag vaknade kring halv sju och började fixa mig osv. Sedan for mamma och lämnade Linnea,Johanna och jag vid kyrkan vid nio tiden. Undet tiden vi var där hade vi ett kort genrep av redovisningen och sedan tog vi alla på oss våra kåpor. Vi tog även kort innan, det var så sinnes ljust ute och när alla bar vitt på sig var det så jobbigt för ögonen. Lovar att alla kisade på bilderna haha.
 
När klockan slog elva gick vi in till kyrkan och gjorde våran redovisning. Som bestod av att vi konfirmander sjöng en psalm som vi sedan avbröt med we will rock you. Det är ett internskämt så det var nog många som undrade vad vi höll på med ojoj, men i en film som vi såg på lägret hände något liknande sånt. Så vi snodde det kan man säga haha. Sedan hade vi alla tal om hur konfan varit, hade någon slags drama/dans och sedan sjöng vi några låtar. Sedan fortsatte gudstjänsten med nattvard och ja det vanliga. Efter det var klart gick vi ut och blev fotade, vi samlades sedan för att få konfirmations bekräftelse eller var det nu är och säga hejdå till alla. Slutade med kramkalas och så började jag nästan lipa. Kommer aldrig göra om dethär med alla dom här människorna, så känns ju tråkigt när det nu är över måste jag säga♥