Ni anar inte hur mysigt det var att ha kvällsandakt i tälten på kvällarna när vi var uppe på fjället. Bland det mysigaste jag upplevt skulle jag vilja säga, speciellt när Jakob spelade gitarr alltså ojoj det var goals. Vi har ingen kvällsandakt på bilderna ovan ifall någon undrar ifall någon undrade. 
Här plåstrar dom om Tinas skavsår som såg för tragiska ut, lill stackarn<3
Kan även meddela dom flesta badade den här dagen, inklusive jag och så får vi inte glömma Per-Ivan prästen också, vilket förvånade mig kan jag säga haha. Var så djuriskt kallt i vattnet hahhaha. 
Petvin legenden
Samma kväll besteg vi fjället bakom där vi tältade. Var ett drygt träningspass kan jag säga, vi alla fick ett litet russinpaket var. Russin har nog aldrig varit så gott som då. För man behövde all den energi man kunde få efter det där fjället haha.