I torsdags öste regnet bara ner i princip hela dagen. Det åskade även en massa och levde om. Så jag bestämde mig för att baka. Bakade även dessa kakor förra sommaren men dom blev mycket finare förra året. Jag bjöd även Jonna på dom förra året, vilket jag oxå gjorde i år. Blev lite kaos med receptet den här gången bara hehe, vilket förklarar en del. 
 
På kvällen körde Jonna och jag till Selet och satte oss vid en grillplats just vid älven. När det var uppehåll med regnet vill säga. Där satt vi och fikade och pratade massa. Behöver aldrig riktigt göra något speciellt med den här damen för att det ska vara kul, det bara blir så automatiskt. Innan det började regna körde vi hemåt. Men det var bara de att det vräkte ner. Aldrig upplevt så äcklig känsla av att vara så genomblöt haha, kändes som jag hade pissat på mig, bokstavligen. Självklart skulle även moppen bråka med mig så den dog mitt i allt. Fick sedan iväg den efter några försök. När jag körde iväg såg jag även en blixt just i vitögat, var så obehagligt. Blev skiträdd ju haha. 
 
Efter jag kommit hem var mamma och pappa hos Leijonfalks, så Amelia frågade om jag oxå ville komma vilket jag gjorde, så vi satt och prata med dom andra vilket var trevligt.