Gòkväll!
Idag så drog Jonna ut mig på en tur med mopparna till glassbonden så det var kul. Var bara det att moppen gick ganska trögt från början, sedan dog den och jag kickade och kickade. Fick igång den men sedan varje gång jag skulle släppa kopplingen och köra iväg, så dog den. Haha mitt humör brann kan jag säga ojoj. Styrde sedan moppen till en parkeringsficka och så ringde jag pappa. Så jag och Jonna stog där och väntade, sedan var det bara bränslekranen som det berodde på och att det var lite soppa eheh #kass. Hahah blev så less. Men man lär sig något nytt varje dag:') Jonna och jag körde i alla fall till glassbonden efter pappa hade hjälpt mig och så fick vi äntligen våran glass så det var bra. Tog smakerna jordgubb och sockervadd vilket var väldigt gott, som vanligt! 
 
Vi körde sedan hem innan regnet kom, vi fick även se några blixtar slå ner, det har åskat så tragiskt mycket idag måste jag säga.
 
I förrgår (tisdag) körde jag till kvarnen i Vindeln och spelade brännboll med bl.a Jakob,Ida,Leia,Tina,Marcus och flera till , dom flesta var okända. Det var trevligt, väldigt varmt, sen spelade vi även fotboll. Efter det körde jag till William och så körde vi runt med epan i byn. Dom spelade rövdunk osv men jag skippade det hehe. Jag körde även Willes epa, allmänt snabb med andra ord, eller inte. Men det var kul, trodde det skulle vara svårare. Vi satt även och pratade med Åström,Joel och Alex ett tag. William och jag for även iväg sen på en roadtrip i skogen typ eller ja helt ärligt vet jag inte vad vi gjorde hahah.
 
På onsdagen vaknade vi kring 12 och så for Ulf och William iväg en stund till polisen, medans jag var ensam kvar med hundarna. Det gick mycket bättre än vad jag trodde är inte alls rädd för dom längre så det är skönt haha. Vi for sedan till abbortjärn och träffade Johan,William,Adam och Filip. For efter det hem till William igen och åt middag , vid 7 körde jag hem. Jag och Julia körde sedan moppe hela kvällen bl.a selet runt, och mot fagerlund, trevlig kväll var det.