Från i fredags och lördags^
Halloj!
Den här veckan gick fort tyck jag, men det är bara braaa. Fredagar har jag kommit fram till är inte så dryga ändå, vi började och ha hkk där Ingela pratade om städning, david städade för fullt^. Vi hade sen en 50 min rast och efter det matte, rast igen i 50 min sedan so och tillsist slöjd. På slöjden så fick vi välja vad vi ville ha och då tog jag syslöjd. Vi alla ska göra varsin "skyddsängel" så får väl se hur det blir. På kvällen så kollade jag massa oth och sen skypade jag med Wille,Adam och Jerker ett bra tag så det va kul.
 
Igår for jag med mor och hjälpte henne städa på bg och så poppa vi lite musik. Följde även med och handlade. Efter halv 8 gick jag ner till Jonna&Julia och så kom Johanna,Linnea,Tina,Linnea. Vi lyssnade på musik, åt massa gött och snackade skit, så det va trevligtt. Idag var jag och Julia ute på en prommis mot hundsjön och pratade massa, kuul. 
 
Förövrigt så håller jag att få psykbryt på min telefon för den har börjat balla ur så tragiskt mycket. Börjar flimra och stänger av sig när jag har över 50% och är så seg, blir så lesss.
#1 - - N A T H A L I E :

Mysiga bilder!:) kram

#2 - - Netti Starby:

Vilka härliga bilder! Kram

#3 - - Jessy:

Hoppas din telefon fixar till sig, är inte roligt när de krånglar!

#4 - - bexollila :

Suger när mobilen ska krångla!

#5 - - Sarah:

Fredagar e alltid najs :)

#6 - - Erica:

Segt med telefonen! :/