Tjeniiis!
Är helt dagavild så har ingen koll på vilken dag jag har gjort vad typ haha nämen, det känns som så. Pappa har ju rivit ner en vägg på uterummet och gjort helglasning hela väggen, min duktiga pappa han kan han.
 
I torsdags följde jag med mor och far till stan. Mestadels för jag behövde köpa present till Alicia. Vi köpte även en ny tv, eftersom våran somsagt gick sönder när vi kom hem från Lse. Det blev en 55 tummare med (hör och häpna) inbyggd 3D funktion. Vi har dock inte upptäckt hur man gör med 3D funktionen men det kommer haha. Är i alla fall stor skillnad på storleken på tvn än vad vi hade innan, då det var något över 40 tum. 
 
Gjorde inget speciellt under fredagen, slöade typ, var i fagerlund och fikade hos moster och Johnny och hjälpte även morbror Alf med några tekniska saker angående lastbilen.  På lördagen slingade mamma mitt hår med folieslingor, blev riktigt nöjd, kan visa före och efter bilder i ett annat inlägg. På kvällen körde jag moppe till Maja och var med hon och Linnea. Vi spelade kort och pratade en massamassa, en väldigt mysig kväll med andra ord. 
 
På söndagen skjutsade mor mig till William, vi kollade på filmen San Andreas och tog det lugnt. På kvällen for vi ut med ejpan och träffade nå andra epa raggare, trevligttt. Sen på måndagen gjorde vi inte mycket under dagen, William sov och jag kollade på serier typ haha. Har fastnat för The carrie diaries, konstigt jag inte upptäckt den serien innan, så bra ju. På kvällen gjorde vi samma sak som förra, träffade även Ellen som jag pratade med, var länge sen man såg henne så det var riktigt kul♥ Jag och Wille for sedan iväg och försökte nattfiska, men det var på sämsta stället så linan gick av en stund senare, dålig fiskelycka haha. 
 
Idag tisdag blev jag hämtad vid ett, jag och mamma for sedan och handlade. Har färgat både ögonfransarna och ögonbrynen ikväll. Aldrig färgat ögonfransarna förut så var lite skeptisk men det funkade också, lite skillnad blev det. Spännande.