På fredagen var mamma och jag till Tsjö en sväng. Vi var inne på blåeld och sedan fikade vi på cafèt bredvid. Tog en jordgubbs cheesecake som var riktigt god.
 
På lördagen efter 4 skjutsade mor mig till Manne. När jag kom dit visade Manne mig runt i deras fina hus, sedan väntade vi in Tina,Marcus och Isak. Vi for sedan och mötte upp Love och Leia på tre kronor, där vi sedan åt. Jag tog en kycklingtallrik som var jäkligt mättande. Sedan travade vi till ica för att införskaffa chips och godis för kvällen och sedan tillbaka till Manne igen. När vi kom dit kollade vi på Captain America: Civil War, sedan lyssnade vi på musik som Manne hade fixat med, duktig är han må jag säga. Vi badade sedan badtunna och pratade massa. Efter det såg vi en skräckfilm som hette Mirrors och vi alla höll på skita ner oss på ett ungefär. För det var så många jumpscares i den filmen fyfan haha. 
 
Vi gick sedan och la oss vid 3, men den hann säkert bli mer innan vi hade fixat var alla skulle sova haha. Vi låg i alla fall och pratade en stund men jag somnade ganska fort hehe. Sen på morgonen var Love borta och vi andra ba wtf, det kom sedan fram att han hade gått hem vid halv 6 någon gång haha ojoj. Vi vaknade sedan vid halv 12. Käkade frulle, städade undan och sedan kring halv 1 kom William och hämtade mig. Var i alla fall en riktigt trevlig kväll med trevligt folk!