Så tragisk bild jag någonsin sett på mig själv men whatevssss
 
Jag och Wilma gick till Lottas skog och plockade blåbär igår. Barndomsstället, jag och Wilma har så jäkla många fina minnen från tiden hos Lotta asså ojoj. Vi kollade även om hon var hemma men det var hon inte tråkigt nog:(
 
Vi bakade sedan blåbärsmuffins av blåbären. Sedan käkade vi några av dom framför Teen Wolf. Eftersom jag skulle på träning sen gjorde jag körv och makaroner med hjälp av Wilma där vid klockan fyra. Sedan väntade hon på bussen med mig, gull. Fotbollsträningen var förjävla dryg, och det gick kasst. Funderar fan varför jag ens går i fotboll haha, men kondisen är väl inte heller den bästa så. Jag och Moa tog sedan 19:40 bussen hem. 
#1 - - peter:

vadå tragisk.. det är ju en helt galet å tokigt "megasöt" bild på dig ;)

#2 - - Anonym:

måste instämma, inlägget ovan är ju genialt..🙂