Veckorna går så himla fort, kommer inte ihåg i princip allt jag gjort i veckan men kan dra lite från den.
I måndags hade vi första fotbollsträningen, stannade hos Wille efter skolan sen vid 6 började träningen. Vi ska ju nu spela med 03&04 flickorna vilket jag faktiskt känner nu kommer bli kul. Vi pratade lite om säsongen och hur träningarna kommer va sen körde vi passningsövningar, träkontroll och spelade match på slutet. Dom har ju ett annat sätt att göra deras träningar på jämfört med vad vi är vana med men det kommer nog bli bra.
 
På tisdagen for jag och Linnea till ica och köpte mjukglass där för första gången, det blev dyrt för vi snåljåpar men det var det värt hehe. Snön smälter bort mer och mer så har börjat använda mina vans nu, så stor skillnad mot mina sneakers.
 
På torsdagen var det andra fotbollsträningen, stannade med flickorna i vindeln. Var så länge sen sist så man skäms ju nästannnn. Moa,Julia,Maja och jag gick i alla fall till ica och köpte mat och åt sen på fc med Jonna och Linnea. Jonna, Linnea och jag fick sluta träningen en halvtimme tidigare för att hinna åka med Gun-Marie & Lars till steppen. Maggan hade träningen så det var sjukt jobbigt haha. Känner fortfarande av träningsvärken i benen och det är söndag nu hehh. 
 
Wilma var med mig efter skolan i fredags och det var som vanligt skitlänge sen sist så det var riktigt kul och ha lite kvalitetstid tillsammans. Hon åt här, så såg vi film, hon hjälpte mig sätta upp den här ljusslingan hehe och så pratade vi massa.