Hahhaha gillar att kisse ser ut och ba: hjälp mig^
 
I lördags vaknade Wille och jag vid nio sen klev vi upp halv elva typ och fikade med Jessica och Anton. Pappa kom sedan och hämtade mig vid halv tolv. Vi for på ica för han skulle ha någon linsvätska och så blev det även köpt lite snarr heheh. Alicia kom sedan hit efter två♥ Jag och Alicia fick agera sminkare åt mamma för hon och pappa skulle senare på 40 års fest i tlund. Så vi fixade lösögonfransar och grejer och höll på hihi. Efter dom farit gick Alicia och jag ut och hade en liten photoshoot som spårade totalt. Det här är typ knappt en tredjedel som blev okej att lägga ut känner jag och det blev nästan 190 bilder haha ojoj fyfan vad vi skrattade. 
 
Vi fixade därefter middag, pratade skit, gick sedan på prommis, åt massa gött och såg bad teacher fast Alicia somnade hehe. Vi gick sen och la oss och pratade tills vi somnade. På söndagen vaknade vi innan ett och efter vi klivit upp gjorde vi våfflor. Vi spelade sen spel på bolibompa, så tragiskt mycket nostalgi hahha åh. Vid fyra kom Danne och Maggan och hämtade henne. 
 
På kvällen var jag med Jonna, vi sopade grus och hängde på skolan och självklart pratade en massa, myys.