Holaaa! 
Enda sedan förra veckan som jag var sjuk har jag pluggat på spanska provet som jag missade då och har alltså pluggat det inför provet nästan över en vecka i sträck. Fick äntligen göra det i torsdags och tyckte det gick bra vilket känns så skönt. Första gången som det sitter som rinnande vatten, ovanligt när det gäller spanska.
 
Annars i veckan, vi har hittat tillbaka till hoppreps tiden, vi har hoppat hopprep och kört massa gamla "ritualer" som vi gjorde i rödå haha. Nostalgiiiii. Jag och Alica har även haft streak i ett år under veckan. Sen under måndagen hade väderprognoserna sagt det skulle bli ca 20 cm snö, vilket det nästan kom under måndagen, var snöstorm hela dagen. Blev ju halvt deprimerad. Tisdags träningen blev även inställd pga snön, men jag stannade i vindeln ändå och var med William. Blev dock träning under torsdagen- blev Jonna,Maja och jag som stannade för i princip alla rödåbor,Tina (-Julia som jag inte vet vad hon gjorde) var sjuka och Leia var på ridträning. Så vi var max 16 st på träningen. Jag & Tina redovisade även om våran lilla "robot" på tekniken och fick A på redovisningen, så kuuuul.