Det står typ överallt känns det som, att Zayn har lämnat One Direction. Nu kom mitt fangirlande tillbaka igen, sitter serri och lyssnar på massa av deras musik med massa tårar i ögonen. Haha men seriöst, hur ska det bli nu?! Förstår såklart varför han gjorde som han gjorde men ändå bandet kommer inte vara likadant utan honom han va så grym ju, men det var 5 fina år i alla fall:(
#1 - - Klara Andersson:

det va 5 bra år i alla fall"

Svar: Ja det var ju det!
Sofie Johansson

#2 - - Malin Lindgren:

Jag var aldrig något större fan, MEN jag kan hålla med om att detta är riktigt tråkigt, 1d är aldrig samma sak nu!

Svar: Ja himla tråkigt, nej verkligen inte samma sak!
Sofie Johansson

#3 - - Jonna:

På radion sa dom att han höll på mycket med droger och alkohol och att dom andra i 1D tyckte han skulle satsa på karriären eller fortsätta med drogerna å de så fick han sparken liksom. :)

Svar: Jahaaa du hade ju mer koll än jag se jag, men då var de säkert lika bra de blev som he blev antar jag:)
Sofie Johansson