Helluu!
Igår kväll var jag & Linnea och äventyrade i stan, det var nämligen så att Linnea frågade om jag ville följa med på Wheels med hon och hennes familj och de ville jag, så när klockan var halv åtta kom dom och hämtade mig med deras raggarbil ;] Sen for vi in till stan, och då gick jag & Linnea och träffade Linnea (många Linneor nu haha) som vi stod och pratade med ett tag, de va trevligt det!:] Resten av kvällen körde vi bara runt i stan, sen stannade vi oxå av på en mack och då köpte jag å Linnea mjukglass å godis som vi satt och käkade i bilen.
 
Kom hem där vid ett någon gång och då gick jag och la mig, var i alla fall en riktigt rolig kväll må jag säga!:)
så himla swag gubbe
 vi såg herbie bilen, ni vet den hära från filmen när bilen lever? :D
Linneas urgulliga hund Diesel:]]
 
#1 - - louise:

härliga bilder :D

Svar: Tackar! :D
Sofie Johansson

#2 - - Lindal:

så söt hund!:D

Svar: Visst är han! :D
Sofie Johansson

#3 - - Frida Christina:

ser ut som en bra kväll! :) tack så mkt :)) kompassen står för alla mina vänner jag har över hela världen, och för att jag älskar att resa och de två gånger jag bott utomlands. :)

Svar: Det var det! :) Så lite så, okej härligt budskap den hade! :))
Sofie Johansson

#4 - - Micaela Åhman:

Åhh vad roligt! :D

Svar: Jaa riktigt! :D
Sofie Johansson

#5 - - milina.blogg.se:

fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#6 - - Nathalie Tegelstam:

Ser så himla roligt och mysigt ut, en perfekt dag :) kram

Svar: Jajjemän! :)
Sofie Johansson

#7 - - sasha =D:

åå va kul !!
vilka härliga bilder :D

Svar: Hihi ja! tacktack :D
Sofie Johansson

#8 - - Felicia Christensen:

Svar: Tack så mycket, du är med fin! :)

Svar: Så lite så! åh tack :)
Sofie Johansson

#9 - - Kaffehörnan:

Vad nice dag du haft

Svar: Jamen att!
Sofie Johansson