sportlov

Publicerat i: Egopics, Min katt, Vardag
 
Hallå där:D♥
Nu har jag sportlov, äntligen som jag har längtat. Har annars bara varit en helt vanlig fredag idag, på mentorstiden fick man välja för nästa elevensval, sen på a-passet gick jag å Leia till bilden, efter bilden hade vi skridskor på idrotten, de va kuul! Efter det hade vi bara svenska och sen fick vi sluta:] Så chill dag!
 
Nu ska jag glo på lite serier och bara ta det lugnt, FÖR JAG HAR FAN SPORTLOV NU WOHOHOHO! vi höres;]  just ja! Jag glömde skriva en grej i onsdags som hände då, min kompis Sofi fick en hjärnskakning när vi var och åkte på buberget, stackarn:( Massa kramar till dig Sofi!<3
 
 
två från i veckan
 
 
 
 
#1 - - milina.blogg.se:

åh vad skönt :)

Svar: Galet skönt! :)
Sofie Johansson

#2 - - Julia ;DD:

Fan vad du har fått långt hår Sofie♥

Svar: Har jag?;o Men du å Julia!♥
Sofie Johansson

#3 - - Lina Johansson:

Åh vad skönt!

Svar: Grymt skönt ja! :D
Sofie Johansson