buberget

Publicerat i: Vardag
Hallooj!♥;D
Idag var det ju friluftsdag med skolan och då fick man välja mellan att fara till buberget och åka slalom eller göra några aktiviteter vid skolan, och då valde jag (ofcåås) buberget.
 
Jag åkte mest med Jonna, det var kuligt de!:]
När jag å Jonna skulle åka med varann i alpina lyften så slutar det med att jag på något jävla vänster tappade ena skidan så jag åkte med lyften med bara en skida säkert kring 10+ m och sen så ramlade jag å Jonna stog på sidan och dog av skratt medans alla åkte förbi hahhahahah. Resten av dagen åkte vi enskilt i varje lyft, hahah ni märker ju att jag inte är särskilt pro på det där med lyftar;]]]
 
Åkte bl.a röda backen med Jonna,William å Emil, och det var ju en upplevelse, nämen många vurpor blev det i alla fall. Hade en awsum dag idag trots alla vurpor, men det tillhör ju ;]
 
två bilder från idag:] btw, kika gärna på videon Jonna gjorde idag→ klicka hääär för att se den!
#1 - - Linda:

fina bilder

Svar: tack!
Sofie Johansson

#2 - - Madeleine:

härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Sofie Johansson

#3 - - Sanna Preifelt:

Åh vad härliga bilder. Var så himla längesen jag åkte skidor! ❤

Svar: Åh tack! Du kanske får ta och göra det snart innan snön försvinner helt:]♥
Sofie Johansson

#4 - - Jen:

Gud va roligt :D vill oxå åka!

Svar: Ja asroligt! :D
Sofie Johansson

#5 - - HJJONSSON:

Mysigt!
Sv. *ger dig minion* hehe! :D

Svar: Myckeeet! *tar hjärtligt minionen av dig och ler* och springer därifrån snabbt som vinden, hehe! :D
Sofie Johansson

#6 - - Inga-Linn:

Åh, vad härligt!:D Jag vill också åka skidor!:)

Svar: Hihi ja! :D
Sofie Johansson

#7 - - sasha :):

Fasen så najjz :)

Svar: Heheu, jadu! :)
Sofie Johansson

#8 - - Fatma:

härliga bilder! :)

Svar: Tacktack! :)
Sofie Johansson

#9 - - mot plus:

kul!! :D

ha en grym dag! =)

Svar: Jaa!!:D tack detsamma! :)
Sofie Johansson