Det är flera gånger jag väljer att inte ha med vissa bilder jag tagit i bloggen, för ibland orkar jag inte redigera dom och ibland väljer jag andra bilder före dom, så nu tänkte jag göra ett inlägg med massa opublicerade bilder från olika tillfällen i sommar, enjooooy;))
 
                                                                                                                                                              ♥
 
#1 - - Emelie:

Men åh så många härliga bilder!! (:

Svar: Tack så mycket!! :)
Sofie Johansson

#2 - - mot plus:

dansen gick jättebra! =)
Ha en fin kväll!

Svar: Vad bra! :) tack, det hade jag hoppas du också hade det!
Sofie Johansson

#3 - - Ninni - Foto & Vardag:

så goa bilder :)

Svar: Tacktack :)
Sofie Johansson

#4 - - rebecca:

Vilka härliga bilder (:

Svar: Tackar :)
Sofie Johansson

#5 - - V I L M A L A ♔:

ÅHH VILKET KUL INLÄGG :D

Svar: ÅH MEN TACK :D
Sofie Johansson

#6 - - NATHALIE - Fashionblog :

Vilka mysiga bilder :) Ser så härligt ut! kram

Svar: Tack så mycket! :) kram!
Sofie Johansson

#7 - - Kelly:

Så fina bilder :D

Svar: Tack :D
Sofie Johansson

#8 - - Aili:

Åh vilka härliga bilder! :)

Svar: Åh tack!:)
Sofie Johansson

#9 - - caroline:

underbara Bilder!!

Svar: Tackar!!
Sofie Johansson

#10 - - fashion:

Härliga bilder! :D

#11 - - fashion:

Härliga bilder! :D

Svar: Tackar :D
Sofie Johansson

#12 - - Sarah:

Va kul o få se massa sommarbilder :)

Svar: Roligt du tyckte det :)
Sofie Johansson

#13 - - Denise:

Superhärliga bilder! :D

Svar: Tackar! :D
Sofie Johansson