#1 - - Lilly:

Härlig inspo!

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

Svar: Tack! :) Okej ska kika på den :)
Sofie Johansson

#2 - - MATILDA:

fin inspo =)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#3 - - Isabelle:

Sv: haha jag med :)

Svar: Haha! :)
Sofie Johansson

#4 - - Rebecka - bloggar om skönhet och vardag:

Åh vad jag längtar till julen! :)

Svar: Åh jag med! :)
Sofie Johansson

#5 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

fina bilder

Svar: Tack :)
Sofie Johansson

#6 - - Fatma:

Nice!

Jag vet inte om du brukar vara med i tävlingar? 1 December börjar en julkalender på min blogg där man varje dag vinner priser. Bland annat smink, kläder och prylar! :)

#7 - - wilma:

åhåå, älskar julbelysningar!
fina bilder!

Svar: Åhh jag med! :)
Sofie Johansson