Halli hallå hej.
Kände att det behövde komma en liten life update mitt i alla inlägg från konfan, som jag självklart varit otroligt seg på att ladda upp. Har nått inlägg kvar, men har faktiskt att skylla på att det var ca 300 bilder att kolla igenom och redigera, inte redigera alla men många av dom 300 bilderna. Blir ibland tokig på att jag måste redigera bilderna innan jag lägger ut dom för jag är så petig med mig själv, men jag vill få det så bra som möjligt även om det innebär inläggen kommer upp jättesent hehe.
 
Min familj, Perssons och Johanssons for även till Lycksele förra onsdagen. Jag, mor och far kom hem igår. Så typiskt vi skulle fara när det blir som mest drag i Lycksele. Men vi behövde lämna tillbaka husvagnen till Astor & Gunnel för dom skulle ha den nu idag för dom skulle till Piteå tror jag.
 
Kan göra några punkter som beskriver mitt liv för tillfället (härmar Vilma lite för det verka som en rolig grej):
* Ville egentligen stanna i Lse, men det gick ju som det gick..
* Våran tv gick tydligen sönder igår, så vi for och köpte en ny idag.
* Tvn är mycket större än förut, hela 55tum nu faktiskt och med 3D funtion OCH netflix knapp på kontrolldosan, heaven.
* Har köpt present åt Alicia idag, blev själv inte nöjd med det men hoppas hon blir de:')
* Har köpt chips med bacon smak idag! Asså holy macarony vad dom är goda smakar som dom på bion.
* Såg idag en gubbe köra in i en papperskorg som satt fast i en stolpe, när han skulle parkera idag på Ikea, aldrig sett någon så kass förut.
* Saknar min William och kommer sakna Jonna & Julia as fuck när dom far till Leksand snart, sen är mer än hälften av alla jag känner på motorveckan nu, kul.
* Vill ha en ny telefon nu, såå tragiskt mycket ojoj.