Julias bild från igår^ 
 
I torsdags kom Petter till lilla Renfors och hade föreläsning. Han var riktigt bra, han pratade i en timme men det kändes knappt som en timme för det gick så fort. Och så pratade han utan mikrofon så han gjorde det jävligt bra. Han pratade mycket om sin barndom, sina texter och så sa han även en massa andra kloka saker, å så rappade han även litegrann. 
 
På kvällen for jag på steppen, haha var helt lost när det gällde stegen men jobbigt och kul var det. När jag kom hem duschade jag och sen så skypade jag med Petra,Wille,Adam,Marcus och Jerker.
 
Igår på hhk:n så kollade vi på en film som hette Super Size Me, handlar om en kille som ska bara äta mat från donken i en månad. Dock hann vi bara se en bit av den innan den började lagga sönder, så vi fick sluta en halvtimme tidigare. Då fick vi ytterligare längre rast så det blev ca 1h och 30min. Vi hade sen matte, till lunch var det hamburgare så det var bra. Sen so och till sist syslöjd, på syslöjden var även Jonna och Linnea där så det var kul. På kvällen for jag till Jonna&Julia, vi spelade spel och hade det allmänt trevligt:))
 
Idag har jag följt med pappa till fagerlund och hämtat röd skotern, och så har även hela familjen varit till Ulrica och firat henne och fikat massa gött. Ikväll ska jag och brudarna -Johanna & Maja, till Moa så det blir nog kul!
#1 - - Sam:

Haha fina bilder ^^

#2 - - MATILDA:

vad intressant med föreläsning från honom :)

#3 - - Janie:

coooool

#4 - - N:

Kul med Petter!

#5 - - Malin Lundgren:

men så häftigt!