Hallojjj
Harreligen så trögt det har gått att blogga på den senaste tiden, niiiieee. När jag väl bloggar har jag så mycket bilder så det blir så stora inlägg och så blir det automatiskt myycket text, kaoos. Hinner även glömma bort mer än hälften som hänt i veckan också haha.
 
Förra helgen i lördags for, mor, far och jag till Stärkesmark och for till Anki och Kleas stuga där. Anna, Robin och Wilmer var även där. Vi fikade x2 och åt lunch, var tänkt vi skulle se rally men då skulle vi inte hinna i tid till Perssons. Halv 6 gick vi ner till Perssons och åt middag, och så tog Jonna, Julia och jag bara det lugnt resten av kvällen, behöv aldrig riktigt göra någonting för å ha kul med dom! I söndags kom William hit och vi såg nå film, på kvällen så var Jonna,Julia och jag på gympan och körde ett pass.
 
Har för övrigt varit mycket drama i veckan och det har ju påverkat jag och många andra psykiskt men nu är det bättre, tack å lov för det♥Annars i tisdags var jag som vanligt med William och åt där, sedan vid sju var det efit träning. Den här gången körde vi boxning och det var riktigt kul ändå. I torsdags hade vi idrotts prov, det kunde ha gått bättre om vi säger så men gick väl hyfsat. Var även musikal på skolan. När jag kom hem efter skolan skypade jag med Marcus och gjorde en "planering" inlämning för kemin, duktiga osvvv. Skippade även steppen och åt middag hos moster och Johnny. Var så länge sen jag var där så. Hon hade gjort köttsoppa hehe med mycket klimp i<33456  Igår, fredags alltså, så gjorde vi thailax på hkk:n Johanna, Alexandra och jag tyckte jag gjorde de bra ändå. Kl.10 var det kör, var inte många där alls men kul var de för vi visade Roland några låtar vi vill sjunga på skolavslutningen;) Trodde även att på syslöjden att jag skulle få bli klar med min huvtröja. Men det visa dig att jag glömt en bokstav i trycket, som jag inte märkt fören Linnea sa de:') Fått lov att sprätta upp igen. Kul. 
Idag mina vänner åkte jag nya skotern som pappa har införskaffat^, hade även finbesök av Linnea idag. Vi fikade och pratade på, trevligt trevligt med andra ord thihi. 
 
#1 - - Amanda Lindstrand:

Kul med skoter!

#2 - - MATILDA:

vad kul med skoter :D