Bilder:google
 
Halloooj!
Imorgon bär det av till Tukiet så har varit massa saker jag behövt göra ikväll som pluggat till matte provet som är imorn, packa färdigt, städa och lite andra småsaker. Ska bli så skönt att slippa kalla Sverige i en vecka! Är jäkligt taggad:))
 
Igår på skolan var det minnesstund för Andreas♥ Vi gick även och tände ljus vid minnestenen. Efter skolan var jag med William, vi åt middag med hans familj, spelade lite cs men de gick inte så bra ehehe och såg film och hade det mys. Tog sen 20:45 bussen hem. Willes mamma hade varit i New York för inte så länge sen och så hade hon köpt lite vs produkter som hon gav mig igår när jag var där, asså huuur gulligt?!♥ Blev i alla fall jätteglad!
Nej nu måste jag hoppa in i duschen, får väl se när det blir nästa gång jag bloggar, haneee!
 
#1 - - Jos:

Så härligt!

#2 - - Sofie:

Åh vad skönt, är lagom avis ;)

#3 - - Bellah - livet i USA:

Åh vad roligt! Hoppas allt är jättemysigt och jättebra! :)

#4 - - Skogsraah ☾:

Åh vad härligt :D