Tisdag

Publicerat i: Vardag
Helleeeej!
Dagen började med att vi hade strömavbrott imorse pga all sursnö som har kommit, det har typ snöat hela dagen både idag och igår. Så onödigt det kommer nu ju, trodde det skulle bli vår men så var det tydligen inte. Som första lektionen hade jag i alla fall svenska. Jag skrev klart min novell så nu är det bara att renskriva den sen är den helt klar vilket känns skönt. På spanskan så jobbade vi med vårt grupparbete, till lunch var det pasta och någon pastasås. Var väl helt okejj, hade sen so då vi inte gjorde något speciellt det vanliga, sen matte då vi fortsatte jobba i matteboken, och jag är alltid så jävla seg, så tror jag kommer få ta hem och jobba igen sen om jag inte hinner imorgon kom jag på nu, inte najs:pp Efter det hade vi engelska då vi fick plugga till imorgon då vi har prov. 
 
Ikväll blir det att plugga till engelska provet & kemi provet, baka med mamma och förhoppningsvis hinna städa rummet men det lär jag säkert ändå inte orka göra haha..
#1 - - Louise:

finis :D

Svar: Åh tack fina du :D
Sofie Johansson