Alltid lika skönt med helg! Och riktigt skönt var det att inte behöva ha något prov idag måste jag säga.
 
Schemat på fredagar är inte de bästa men det var faktiskt en ganska bra fredag ändå. Började med att ha so vilket kändes som en evighet haha, hade sen no då jag skrev klart min inlämning yayyy så skönt! Efter det hade vi bild så vi ritade med oljekritor så det blev väldigt kladdigt haha, sen innan det så kastade flera personer snöbollar på jag, Linnea & Johanna dock så hann dom aldrig träffa mig tur de:') Både Sofi & Leia var sjuka idag så det kändes himla tomt utan dom på tal om ingenting, krya på er♥ Vi hade sen matte, då jag Linnea& Johanna satt i grupprummet och jobbade, vi skrattade dock bort typ hela lektionen men whatevs. Sen hade vi spanska då vi såg film och som sista lektion svenska då vi bara läste. 
 
Det har kommit sjuukt mycket snö inatt och idag, underbaaaart! :D
#1 - - vanja:

så skönt med helg men itne med snö :S

Svar: Riktigt skönt, va vad säger du? ;)
Sofie Johansson

#2 - - Emelie:

Låter som en bra dag :D

Svar: Ja ska inte klaga :D
Sofie Johansson

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att du hade en bra dag :)

Svar: Ja väldigt :)
Sofie Johansson

#4 - - Ida Lindborg ♡:

Så skönt att få en inlämning kvar! :D

Sv: tack så mycket :)

Svar: Sjukt skönt! :D
Sofie Johansson

#5 - - Amanda:

åh jag håller med, snö är underbart!

sv: tack så mycket :D

Svar: Så härligt du tycker det, det är rätta takter de! :D så lite så :)
Sofie Johansson

#6 - - Amanda♥:

Snö här med, men skulle gärna slippa det haha!

Svar: Haha, nämen så farligt är det ju ändå inte! ;)
Sofie Johansson

#7 - - Pauline:

vi har också sjukt mycket snö, tror det har kommit över en meter bara sen i torsdags.

Svar: Oj, det var inte dåligt inte :)
Sofie Johansson

#8 - - Aschmanda:

Härligt med helg! Usch för snö asså :/ vill ha sommar nu !


sv: fik en lugn och skön kväll :D <3

Svar: Riktigt! Nämen näää, det som är så härligt :)
Sofie Johansson