Idag så fyller min käre bror år, så grattis igeen! Har varit massa släkt och annat finfrämmande här och fikat idag, så har blivit mycket ätande idag kan jag lova. Jonna,Julia och Linda kom förbi nu på kvällen och samma gjorde Astor och Gunnel så det va trevligttt. Resten av kvällen har jag bara degat osv.
 
Igår for jag och mor åt stan, köpte lite inför nyår och idag. Vi var bl.a inne på expo och det är ju som mini ikea så de var kuul gick loss på lite ljusslingor och ramar hehe. Imorn blir det att fara till stan igen fast med Leia och se bio för jag behöver använda upp min biobiljett jag fick av Sofi, vi ska se Joy, så får hoppas den är la bra. Varit mycke fara till stan i veckan, ba bränner peninga hehh.
 
Har förövrigt varit så mycket tjorv med var vi ska va på nyår först tänkte vi gympan men så gick inte det vägen, sen surrade vi om att vara här men nu har vi kommit fram till att vi är hos Linnea, känns som det kommer bli en bra nyår.
 
 
#1 - - MADDISENJ.SE:

grattis till honom. Vilken fin tårta!

#2 - - Boel:

Grattis till honom! Tårtan såg inte helt fel ut :D

#3 - - MADDISENJ.SE:

Gott nytt år fina du!!