Matte provet idag gick käpp rätt åt helvete idag kan jag ju bara säga, det var den svårare delen idag men det gör inte så mycket eftersom förra provet var viktigare att man fick godkänt på för det var E-delen. Efter skolan gick vi som skulle stanna och köpte sallad like always, köpte även 1 liters tropisk bravo juice och lite choklad heheh. Tog ett bra tag tills jag hade druckit upp juicen, sen blev det även lite tört efter ett tag också:')
 
På fotbollsträningen så körde vi några fotbollsövningar, straffar och jag satte alla 3 fattar inte vad som hände där men kul var det haha och sen hann vi spela lite match. 
Imorgon ska vi ha bad på idrotten vilket inte känns sådär jättekul precis menmen, senare på kvällen drar jag och massa härliga människor till Maja och firar valborg där, kommer nog bli askul! taggaaa :D
1:Fin selfie på Leia,Linnea,Johanna,Issenisse å jag, 2: Jonna tycker Bravo juicerna smakar öronvax ,hahahhaha Jonuten då:')))
#1 - - thaipinnen:

går oftast bättre än vad man tror ;)

Svar: Ja ibland;)
Sofie Johansson

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Hoppas ni får en bra kväll! :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#3 - - Fanny:

Vilka härliga bilder :D

Svar: Åh tack :D
Sofie Johansson