tuesday

Publicerat i: Egopics, Vardag
Hej!
Matte provet idag gick helt okej ändå, kändes som jag kunde det mesta men förvånar mig inte om jag failade på något ändå. Annars då, dagen gick ganska fort ändå. Slutade vid 2 som vi brukar göra på tisdagar och då får vi alltid lov att vänta på bussen i över en timme. Så satt och pratade med lite trevligt folk på torget under tiden så de va kul :)))
 
Nu ska jag i alla fall gå och kolla på premiären av Jagad av hundar,någon mer som ska se/såg det? ;))
Arkiv bilddd, ser typ helt mobbad ut här men whatevssss
 
 
#1 - - Anonym:

Jagad av hundar? Är det en ny serie? :O

Svar: Ja det är det;)
Sofie Johansson

#2 - - LIENE:

Tack :)

Gillar din tröja.
ha det bra!

Svar: Tackar detsamma!
Sofie Johansson

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att provet gick bra! :)

Svar: Ja riktigt skönt! :)
Sofie Johansson

#4 - - Kajsa-Stina:

Har inte sett det programmet faktiskt. Var det bra?

sv: Hihi okej! Men kul med vloggar ändå tycker jag :DHur mår du annars idag och vad ska du göra efter skolan?=)

Svar: Ja, riktigt roligt faktiskt! Jag fick många skrattattacker! ;)
Sofie Johansson

#5 - - Mirjam Wallmark:

Snygg tröja! :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson

#6 - - Ida Lindborg ♡:

finis :D

Svar: Tack, detsamma!! :D
Sofie Johansson