lördagkväll

Publicerat i: Min katt, Vardag
Helluuuu!
Ikväll så ska mina föräldrar fara bort så jag blir ensam hemma, så vid klockan 6 nån gång kommer Wilma&Maja hit och ska äta middag här, vi tänkte göra hamburgare och sen kanske det blir att se en film eller nått, så det blir nog bara trevligt! :) Vad har ni för er ikväll?
 
Random bild på lill grabben min↑
#1 - - Hanna:

SV: Ja det är jätte gott! :)

Svar: Ja :)
Sofie Johansson

#2 - - Emma / Capture every moment:

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har :)

Kram!

Svar: Hej, ja man ska ju inte klaga själv då? Tack så mycket! :)
Sofie Johansson

#3 - - milina.blogg.se:

Mysigt! och så söt katt :)

Svar: Riktigt! Tack :)
Sofie Johansson

#4 - - Elina:

SV: Tack så mycket! :)
Din blogg var jättegullig (kanske för att du driver den? Hihi * inte alls fjäsk*), blir så avis på yngre som är bättre än mig på foto/redigering, haha!

Svar: Så lite så! :) Tack så mycket hihi, DETSAMMA HÖRRU;] Haha men tack så himla mycket fina du, det värmer haha!
Sofie Johansson

#5 - - ☆Z I N J A☆:

åh vad härligt! sötkatt!

Svar: Hihi ja! Tack!
Sofie Johansson

#6 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Låter ju riktigt trevligt, jag har bara chillat vid datorn :) Och så söt katt! ♥

Svar: Det var det verkligen, det låter ju bara mysigt det! :) Tack!♥
Sofie Johansson

#7 - - carolinakatjasusanna.blogg.se:

fin blogg du har :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
Sofie Johansson

#8 - - ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

söt katt :)

Svar: Tack! :)
Sofie Johansson