Hallojj!
Igår på dagen var jag med Wilma vi dippade grönsaker och småpratade lite och såg på the vampire diaries, mycket mysigt! Sen på kvällen for jag och Jonna ut på premiär åket av bajjkän, vi tog med systemisarna och cyklade runt i byn:]] 
 
Dagen idag har varit okej, som en helt vanlig och tråkig måndag, på no:n komplementerande jag upp mitt betyg på ett prov, så får hålla tummarna på att det blir ett A! Skippade zumban ikväll oxå för att jag har matteprov imorgon, och helt ärligt orkade jag inte bara fara på det.. :p Har dock bara pluggat lite till provet imorrn, men det är trots allt bara ett E-nivå prov men jag är ändå lite nervös :$
 
 
 
några pics från igår
#1 - - milina.blogg.se:

lycka till med provet! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sofie Johansson

#2 - - MATILDA:

åh grönsaksdipp är så gott!

Svar: Åh, ja mums!
Sofie Johansson

#3 - - LYFTMER:

Va gott att dippa grönsaker i dipp, älskar det! :D
Hoppas det gick bra på provet för dig!

Svar: Ja det är så mumsigt! :D Tack så mycket!
Sofie Johansson

#4 - - Rebecka:

Åh vad gott!

Svar:
Ja det var jättegott!
Åh tack söta du ♡ Det är mycket bättre med min hjärnskakning.

Kram

Svar: Hihi! Vilken tur, så lite så♥ åh vad bra!
Sofie Johansson

#5 - - VERONICA - modeblogg:

Men så härliga bilder, sååå mysiga. Ser riktigt gott ut! :) Kramkram

Svar: Taaaack, det var det också! :) kram
Sofie Johansson

#6 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Åh vad gott det där ser ut och du verkar ha haft det trevligt i söndags :D


Sv: Kul att du tycker det :D Ska nog köpa de för jag fick väldigt många positiva kommentarer :)

Svar: De var det också! :D Ja vad kul, det blir nog bra de:)
Sofie Johansson

#7 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

mums

Svar: Heheh;)
Sofie Johansson

#8 - - Johanna:

Så gott med grönsaker och dipp! Kram

Svar: Mycket! Kram
Sofie Johansson

#9 - - Tess:

Mums, vad gott med grönsaker med dippa! :) Kram

Svar: Tihih ja veerkligen, kram :)
Sofie Johansson

#10 - - Elina :

<jättefin blogg du har!

Svar: Tack så jätte mycket, detsamma!
Sofie Johansson