valborg

Publicerat i: Vardag
 
Tjooohooo!
Var sämst uppdatering igår för jag stannade i vindeln som vanligt och dansade, idag hade vi matteprov och resultatet hade redan kommit ut och vet ni vad jag fick? Jo ETT FAKKKKING A! Jag är typ helt värdelös på matte och sen fick jag det här betyget, gissa om jag blev glad? haha;) 
Sen idag är det ju Valborg så ikväll ska jag hänga med massa trevliga tjejjjor, nämligen Vilma,Linnea,Jonna & Maja! Vi ska äta förrätt hos Jonna, sedan fixar jag å Maja varmrätten tillsammans vilket blir hos hon, och sen äter vi efterrätt hos Linnea. Senare på kvällen ska vi oxå gå till majbrasan, spela brännboll på skolan och sova hos Jonna så lär nog bli en massa prat och myyyys då! Nej nu hinner jag inte skriva mer, ni få ha en riktigt bra kväll hörni!
 
Twitter / Recent images by @glennsdotter
Inte min bild
#1 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Wow vad kul med A, grattis! Hoppas du haft det bra med vännerna :D ♥

Svar: Åhh tack! :D Ja det hade jag verkligen, hoppas du hade en trevlig valborg!♥
Sofie Johansson

#2 - - Johanna:

Grattis till provet! Kram

Svar: Tack snälla! Kram
Sofie Johansson

#3 - - Kelly:

Vad kul med ett a! :D

Svar: Ja det var det verkligen! :D
Sofie Johansson