Lazerdom

Publicerat i: Fotografering, Vardag
Hejhejjjj!
Känns som jag inte har bloggat på flera år juu! Men aja, igår var det skolgårdensdag och då ska alla i skolan hjälpa till och kratta, måla osv. skolgården. Så jag som går i 5:an fick måla typ hela dagen. Vi målade ett fia med knuff spel på asfalten och en stor blomma vid entrén. Dessutom var det så sjukligt varmt igår så man dog nästan, och att jag var helklädd i svart gjorde inte saken bättre. ;) Sen på kvällen for vi till skolan igen. :p Kom hem kl. 7, sen kom min kusin och då var jag med henne resten av kvällen. Idag har jag och nästan alla i 5:an farit till stan med vår lärare, vi gick runt på stan, shoppade och körde lazerdom vilket var jättekul! Hehe mitt lag vann. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med någon kompis eller något, har också eller jag menar är också sjukt varmt idag haha. Så har gått runt med short hela dagen! Men bloggas mera sen hejdååå!
 
Min bild