Tjoo 
Var länge sen nu och jag har verkligen inte orkar bloggat mest för det har behövts så mycke bildredigering, men någon gång måste ju allt upp. Förra helgen var det valborg. Vi var hos mig ca 14 st och åt, Linnea var grillmästare och grillade kött som vi åt. Sedan åt vi efterrät -fruktsallad heheh. Efter mycket städning (för min del då) så stack vi till majbrasan. Påvägen dit skedde en olycka för jag och Linnea. Jag+skjutsa folk bakom cykeln=inte bra. Linnea blev rik på skrapsår, stort jävla blåmärke och hål i brallorna och jag klarade mig finfint. Kan inflika att hon gjorde en face plant också stackaren, och att vi hade publik från det nytinflyttade paret, väldigt pinsamt kan jag meddela. Känner på mig att karman kommer komma senare i sommar och då blir det min tur som får ont hehh...Majbrasan blev det ingen fart på heller, jag fick bild på när det började brinna en stund men det dog lika fort igen.
 
Vi fortsatte sedan till skolan där vi mötte upp resten av gänget som kom från Vindeln+ Joel. Vi spelade brännboll Rödå vs Vindeln, oklart vilka som vann. Sedan gick vi in på gympan och var där. Jag och Moa följde sedan Ella för hon skulle bli hämtad. Sen for Moa och jag till mig för att hämta plastglas men det slutade med jag diskade och Moa käkade glass. Så vi blev borta säkert en halvtimme. När vi sedan cyklade tillbaka var alla påväg att fara och vi ba wtf. Men vi hann med och for sedan runt på byn och körde lite. Slutade med att Åström körde fast i Sandvika i massa lera. Efter 1,5 timme kom han sig upp. Det var en del som var under tiden och några som stannade kvar. Jag var en av dom som stannade kvar, vi flickor frös så vi fick trycka in oss i Dannes epa ca 7 pers. Kom sedan tillbaka på gympan fast allt var städat så vi bara satt i omklädningsrummet och gjorde ingenting? Jag och Wille cyklade sedan hem till mig och kom hem vid 1. Vi somnade sedan där vid halv 3 typ.