Fredag

Publicerat i: Shopping/stil, Vardag
Hallåå
Efter lunch följde jag med mor och far till stan. De skulle köpa present åt Linda som fyller år idag och så var det även några andra ärenden. Jag var och kollade runt på stadium outlet och hittade några nya träningströjor. Hade inte många innan så kändes bra att införskaffa några nya. Sedan blev det även några solisar. När vi sedan kom hem gick jag och mamma ut och solade lite, och jag skrev klart den förbannade idrottsinlämningen hehe. 
 
Sedan kom Perssons,Fredrik och Emma hit och käkade middag för att fira Linda kan man säga. Vi åt grillat och sedan en go tårta. Brorsan satt också och berättade sina moppehistorier back in the days så blev mycket skratt. Jonna,Julia och jag gick därefter hem till dom och såg en skräckfilm som hette Let me in. Som inte var något vidare bra men det var trevligt ändååå.