Vid fyra på fredagen blev Alicia lämnad här, sedan gick hon och jag ner till bygdegården medans mor och far cyklade ner. Redan när vi kom dit var det en del av släkten som kommit. Så vi hälsade på de flesta och småpratade, sedan kom resten av släkten. Vi åt middag ute, fattar inte varför vi åt ute för det var så tragiskt kallt wtf. Sedan så gick folk runt och minglade, träffade släkt jag träffat och inte träffat förut. Så det var kul, vissa har man inte sett sen gud vet när. Bilderna får tala om hur kvällen var istället^.
 
Senare efter 10 på kvällen körde Jonna,Julia och jag ner till Stenlund där även Moa, Johanna och självklart Linnea var. Vi satt och pratade inne ett tag sedan gick vi ut och skulle köra iväg. Då började min moppejävel krångla och betedde sig inte normalt. Slutade med mina kära vänner fick hjälpa mig styra igång den. Men den dog kort därefter och så styrde snälla Linnea och jag den hem<343 Moppen mådde alltså inget vidare:(( Vi lämnade sedan min moppe hos mig och sedan fortsatte våran färd till Tsjö. Där det förövrigt var helt dött, men det var kul ändå och köra runt med hellmoppers haha.