På söndagen efter William hade hämtat upp mig från Manne, så for vi hem till honom. Där tog vi det lugnt och hade det mys. Vid 2 kom mamma och skulle hämta mig men hon, Ulf och Jessica pratade en massa så jag kom nog inte hem fören strax innan 3. Blev lite stressigt då jag och Amelia skulle fara kring halv 4 till stan hehe. När vi väl kom till stan gick vi och köpte godis och sånt för bion. Sedan satt vi bara och pratade en massa tills vi fick gå in på bion. Vi såg Livet Efter Dig. Den var riktigt bra, och jag lipade som en tönt haha åh. Jag köpte även en stor "burk" vad man nu vill kalla det med baconsnacks och det var nog det dummaste jag gjort i mitt liv. Varför i hela friden skulle jag köpa den stora då jag knappt åt upp hälften av det?! 
 
Vi gick sedan och åt på Max, var inte alls hungrig (haha konstigt..) så tog ett barnmål med chicken nuggets och morötter, men det var gött ändåå. När vi kom tillbaka for vi ut på en promenix, sedan gick vi in och pratade ett tag. Amelia körde sedan till sandvika, där vi bara var en stund, tog även med Molle så han fick skutta runt i sanden. Var en väldigt mysig kväll med andra ord!