Fredagen började med hkk, var bara Johanna,Marcus och jag för Alexandra var hemma och var sjuk. Vi gjorde scones, eller ja Johanna gjorde scones medans jag låg på bänken för jag hade ont i huvudet och Marcus vet jag inte vad han gjorde haha. Sedan hade jag matte, sen so och tillsist syslöjd. På syslöjden jobbar vi i par och gör tygpåsar. Jag och Sofi gör svarta och ljusrosa påsar, hihi gulligt. 
 
For sedan hem, städade rummet och gjorde chicken nuggets&ris till middag. Sedan hoppade jag på bussen som gick efter 5 till stan, med konfan. Var en timme kvar tills luffen skulle börja när vi kom dit så vi gick runt i olika affärer. Jag och Linnea köpte även juice på naked juice bar, hehe något götttt. På luffen lyssnade vi på när dom sjöng, en kille pratade om Apologestik- kristet försvar och mer vetenskapligt om tron osvvv det var lite intressant att höra ändå, dock långtråkigt menmen. Vi fick även fika. Vi tog sedan tåget och var i vindeln ca 10. Blev då upphämtad av Wille, det slutade med att vi åkte med Danne till botsmark för de va något party där. Helt ärligt vet jag inte vad vi gjorde där haha, jag och Wille åkte i alla fall med Wille Å och Oscar tillbaka. Medans Danne skjutsade några från botsmark. När vi sedan kom hem till Wille såg vi på tv en stund innan vi gick och la oss.