Proppfull buss

Publicerat i: Vardag
 
I fredags hade jag körning, så jag åkte med mor till hennes jobb och var där tills hon skjutsade mig till öst på stan. Var fett svårt med balansen först enligt mig, men sedan gick det bara bättre och bättre. Fick också köra bland lite trafik så det var kul. När det var klart for jag och mamma och åt på subway, sedan gick jag runt på stan tills min buss skulle gå. 
 
Bussturen blev ganska spännande då hela bussen var proppfull (jag övedriver inte ens när jag säger det, exakt varje säte satt det någon på). Redan efter vasaplan fick massa människor stå upp och det blev inte bättre efter alla busshållsplatser som kom sedan=dunderjävlafullt. Det var några dagis barn som tog upp mer än halva bussen vilket förklarar saken. Bussen glömde sedan svänga in till rödå. Så den fick lov att vända, kaaaos. 
 
På kvällen gick jag och Jonna på låång promenad. Ända till Överrödå, vi hade mycke att prata om så det var bara trevligt.
#1 - - Anonym:

lite väl stressigt.. ven va fan det där fixar väl ju du.. ;)