Hittills har veckan varit ganska så lugn. Måndagen och tisdagen hände det inget speciellt, det var kör i måndags och jag var så jävla snuvig så det lät förjävligt när man öppnade mun fyfan. Är fortfarande snuvig + rethosta på det så har skippat båda träningarna nu i veckan för det kommer förmodligen bara bli värre om jag tränar:(
 
I onsdags for vi iväg till liljaskolan och fick gå en guidad rundtur bland linjerna. Det var ändå intressant och se vad det fanns för olika linjer osv. För jag visste inte det fanns en samhälls linje med inrikting media, så man fick en klarare bild av linjerna somsagt. Jag hamnade i grupp med Linnea,Marcus,Rasmus,Love,David,Igne,Matilda,Alex och några bjurholmare. Ena tjejen därifrån hade så tragiskt roligt skratt så man höll på dö av skratt själv. När jag kom hem läste jag i moppeboken, sedan resten av kvällen kollade jag på första twilight filmen, ååh nostalgi.
 
Idag efter lunch skulle vi 8or lära ut friluftsliv för några 5or. Manne,Isak och jag skulle även vara tänkt Rickard men han var borta, vi pratade om hur man gör upp en eld och så fick dom pröva gör en själv, det var ändå småkul. Det regnade dock, men det gick bra ändå, tur vi hade elden som vi kunde värma oss vid.