I onsdags så kom jag till stan vid halv ett, mötte upp Alicia på stan och så var vi där en stund. Sedan tog vi bussen till henne, gick på coop och köpte fika. Sedan cyklade vi ner till älven och fikade där. Fett mys, hade även shorts eftersom det var så varmt. Senare på kvällen så solade vi, vi var ute och spelade boule och så träffade vi även på en skitsöt katt. For därefter och köpte massa gott och gick hem igen sedan så såg vi på en kärleksfilm och Alicia somnade, haha standard.
 
På torsdagen vaknade vi ganska sent, efter vi hade vaknat och fixat ägg och bacon till lunch. Skjutsade Danne oss till stan, eftersom Alicia behövde köpa nån smink grej. Efter vi varit på stan gick vi till Margitas jobb och blev upphämtad av Danne. Sedan åkte vi till ikea och käkade mat. På kvällen såg Alicia och jag baksmällan och sen sov vi.
 
På fredagen vaknade vi ganska tidigt och så åt vi frukost sedan kom pappa ganska tidigt och hämtade mig. Det var i alla fal väldigt kul att träffa hon då jag inte gjort på över en och en halv månad<33678
 
Btw, i onsdags fick jag en kommentar här på bloggen att Jonnas och min flaskpost som vi kastat ner i älven för över 3 år sen hade blivit hittad. Den hade alltså åkt med vattnet till Göteborg, så himla fräntttt.
#1 - - peter:

jag lova mig själv å inte kolla in din sida no more.. men fan det sket sig rätt så hårt.. sorry.. lite kul med flaskposten dock.. ;D