Hallå där, var jättelänge sen jag bloggade nu. Eftersom jag varit borta på fjällkonfa i totalt 11 dagar, så jag kom hem i torsdags alltså den sjunde. Kommer komma bilder från konfan så småningom, måste bara säga det var så värt att jag for dit bort, verkligen ett minne för livet.
 
Men men tänkte i alla fall lägga ut bilder från midsommar, för jag är sen som vanligt att blogga om saker haha. 
Storgrillarn Helen
Dukningen Linnea hade gjort, huniiie
Båda efterätterna som Tina&Linnea hade gjort alltså, loove life så goda
Johan är räääser
Natnael också haha
Legenderna
Ja vad ska man säga, filosoferarna
inspoo
 
Kvällen började med att Jonna,Julia och jag cyklade ner till Linnea. Jag började hjälpa henne med middagen, hacka sallad osv. Sedan allt eftersom kom gänget som vi skulle vara med. Vi grillade eller ja Linnea grillade åt mig i alla fall hehe. Sedan så åt vi efter flera timmar av grillning för 17 pers (om jag inte räknade fel?) och fixning för massa strips i ugnen. Sedan åt vi såå goda efterätter hehe. Efter vi ätit spelade vissa kubb, vilket syns på bilderna här ovan. Sedan vet jag inte riktigt vad vi gjorde, satt och pratade, alla var ganska splittrade kan man säga. Marcus, Knilsson, Joel, Anton, Nadja kom även dit. Vi drog allihopa till Rödånäs sedan för vi hade tänkt spela brännboll. Men det blev så rörigt för vissa ville inte spela och så ville några men ingen tog tag i det. Julia,Linnea,Danne,Oscar och William for till Vindel ånäset och skulle hämta Rasmus men blev inte så lyckat? Resten stannade kvar, dock drog vissa till någon fest i närheten och så slutade med att jag och ett antal fler spelade brännboll med några Rödånäsbor. 
 
Slutade sedan med att Moa,Ellen och jag blev lämnade haha. Så vi cyklade runt, tog bilder, for till Moa och käkade nutella macka och spelade fotbollscricket. Sedan kom dom från Vindel ånäset tillbaks så jag och Ellen följde med dom till hundsjön, sedan for vi bara runt i byarna. Blev en midsommar som inte blev så genomtänkt haha, men några stunder på kvällen var det trevligt i alla fall;)