1. Sminkfix på skoltoan ahaha, 2. massa skallar, 3. Markans mystory på en hund & 4. Facebook kan jag och Jullan<3345
 
Var så tragiskt skönt att få sova ut lite imorse då det var onsdag idag, vilket innebär sovmorgonnn. Jag och Tina fixade oss i vanlig ordning på skolan med Sofi som sällskap. Dagen har sett ut som de flesta onsdagar, på svenskan ska vi analysera en låttext eller dikt, så har valt Norlie&kkvs låt när jag går ner, så det är småkul. På spanskan har vi börjat se en serie där en kille är i Spanien, och gör uppdrag typ. Han kan ingen spanska och har bara en ordbok till hjälp, haha. Imorn blir sista spanska lektionen med Sanna:(
 
Igår hade vi högkonditions träning på idrotten, vi körde tabata träning. Fyfan säger jag bara. Efter skolan var jag med Wille hos han, vilket var lika trevligtt som vanligt. Vid 7 skjutsa han mig till fc där det blev nästa träning. Var även liknande träning då, så har inte varit kul och ha underskåp idag för träningvärken har kommit allt eftersom under dagen. Slog även knäet igår pga jag är klumpig, nuvarande färgen på knäet är lite mer åt indigo hållet för tillfället.