Nu var det ett tag sen jag bloggade hehe. Sen sist så har jag och min familj somsagt varit på min morbrors begravning. Det var en av dom jobbigaste jag har varit på hittills om jag ska va ärlig, efter begravningen for nästan hela släkten till Astor & Gunnel och åt massa go mat som dom hade fixat och så satt vi och pratade gamla minnen♥
 
Har varit med några av rödåbrudarna förra lördagen, då Linnea,Johanna,Moa och jag var hos Majs och såg mello. Jocke kom även en stund på kvällen och spelade med oss. Förra söndagen alltså alla hjärtans dag for mor, far och jag me skotran till Fagerlund. När vi sedan kom hem hälsade Marika och en kompis till hon på med skotrarna och fikade. Efter det for jag till Wille, sen fick jag skjuts hem av han hihi.
 
I måndags fyllde kära mamma år, var och köpte en blomma och en ljuslykta åt hon. På kvällen kom även lite släkt hit och fikade. Annars ha veckan bestått av ett matte prov som gick över förväntan blev lite på a-nivå till och med crazyy, i tisdags var det såklart efit och jag stannade hos Wille efter skolan, 7,5 km på längskidor i torsdags på idrotten dock så tog alla genvägar haha men fyfan va jobbigt det var, och så var det även step i torsdags. 
 
 
 
#1 - - ISABELLA:

Vad kul att provet gick över förväntant!! :)

#2 - - linah:

härliga bilder! <3

#3 - - MADDISENJ.SE:

Usch för begravningar. Kram!!